Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) розробило в Реєстрі декларацій спеціальну функцію «Дані для декларації», яка дозволить спростити процес заповнення декларації та уникнути помилок.
Про це повідомили у Національному агентстві з питань запобігання корупції.
За допомогою функції «Дані для декларації» на стадії створення чернетки декларації НАЗК збирає та передає декларанту в його особистий кабінет Реєстру декларацій інформацію (у вигляді, адаптованому до форми декларації) про наявні у нього:
- об’єкти нерухомості, зокрема земельні ділянки (для розділу 3 декларації);
- об’єкти незавершеного будівництва (відомості про які є в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно) (для розділу 4);
- транспортні засоби, зокрема водні та повітряні засоби, крім інформації щодо тракторів, самохідних шасі, сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин і механізмів (для розділу 6);
- акції (пакет 5% і більше) акціонерних товариств (для розділу 7);
- корпоративні права в товариствах (для розділу 8);
- кінцевого бенефіціарного власника (контролера) (для розділу 9);
- доходи (для розділу 11);
- пенсійні та соціальні виплати (для розділу 11);
- спадщину (розділ декларації залежить від виду активу);
- наявні обтяження рухомого майна (для розділу 13).
Інформація надається з наступних реєстрів та банків даних: Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (стосовно відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно, що виникли після 1 січня 2013 року), Державний земельний кадастр, Єдиний державний реєстр транспортних засобів, Державний судновий реєстр України і Суднова книга України, Державний реєстр цивільних повітряних суден України, Державний реєстр обтяжень рухомого майна, загальнодоступна інформаційна база даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Державний реєстр фізичних осіб — платників податків, реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Спадковий реєстр.
«Звертаємо увагу, що надана інформація є довідковою, потребує перевірки та уточнення станом на кінець звітного періоду від самого декларанта», — йдеться в повідомленні.
Наразі за допомогою цієї функції декларант отримує інформацію лише про власні активи, доходи, спадщину та обтяження, відомості про які наявні в реєстрах і базах даних, до яких НАЗК має автоматизований доступ. Тому важливо не забути задекларувати всі відомості про майно, доходи, зобов’язання, зокрема членів сім’ї.
Залиште відповідь