Реліз довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2 відбувся 20 листопада, ознаменувавши повернення легендарної франшизи після майже 15-річної перерви. Друга частина миттєво завоювала увагу геймерів, викликавши великий ажіотаж серед фанатів серії та нових гравців.
Видання Newsvit зазначає, що S.T.A.L.K.E.R. 2 вже стала важливою подією в індустрії та закріпила успіх українського геймдеву на світовій арені.
Інвестор проєкту, Максим Кріппа, поділився подробицями про процес створення гри в ексклюзивному інтерв’ю. Він розповів про виклики, з якими стикалася команда розробників, амбітні плани щодо майбутніх оновлень та розширень, а також згадав про перші фінансові підсумки. За словами Кріппи, гра демонструє хороші результати продажів, однак інвестор зазначив, що це лише початок великої подорожі.
Чи стала гра S.T.A.L.K.E.R. 2 успішною після релізу – деталі від власника
Інвестор Максим Кріппа поділився, що продажі S.T.A.L.K.E.R. 2 вже досягли рівня, достатнього для виходу проєкту на прибутковість. Проте цей результат став можливим завдяки наполегливій роботі команди, яка без перебільшення працювала без вихідних, віддаючи всі сили та натхнення в процес створення гри.
Реліз гри неодноразово переносився, і робота над проєктом ускладнювалася під час повномасштабної війни. Кріппа зізнався, що деякі члени команди, які працювали над S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, вступили до лав ЗСУ, щоб захищати Україну, і, на жаль, загинули.
Команда розробників прагнула не лише створити якісний продукт, а й дати країні символ надії та гордості, показавши світові, що українці здатні створювати ігри найвищого рівня. Незважаючи на ризики, пов’язані з наявністю дрібних багів, було прийнято рішення випустити гру в обіцяний день – 20 листопада.
Перспективи гри та можливий серіал на Netflix
Максим Кріппа порівняв S.T.A.L.K.E.R. 2 з польською серією ігор “Відьмак” від CD Projekt Red, підкресливши, що для Польщі цей проєкт став національною гордістю. Окрім успішної гри, “Відьмак” перетворився на масштабне культурне явище, яке охоплює не лише ігровий світ, але й серіал від Netflix.
Кріппа висловив сподівання, що S.T.A.L.K.E.R. 2 має подібний потенціал для України. Йому хотілося б побачити серіал за мотивами гри на великій платформі, і певні переговори в цьому напрямку вже тривають. Водночас бізнесмен зазначив, що поки фінальне рішення не ухвалене.
У планах студії GSC Game World – випуск щонайменше двох DLC та додавання багатокористувацького режиму. Проте Кріппа уникає прогнозів щодо кількості проданих копій, щоб не накликати невдачу.
Він також наголосив на значному успіху гри в США та відзначив, що український проєкт викликає інтерес серед геймерів у розвинених країнах. Це, за його словами, є вагомим досягненням, яке доводить конкурентоспроможність української індустрії.
Кріппа висловив упевненість у тому, що S.T.A.L.K.E.R. 2 чекає довге та успішне майбутнє, а українська ігрова індустрія продовжить здобувати визнання на світовому рівні.